mittlivsomsandra

Alla inlägg under maj 2012

Kul

Av sandra - 2 maj 2012 17:18

Hej!

Jag har inte bloggat idag för att jag har varit i skolan och i morgon så har jag inställd Tyska som är första lektion men eftersom jag åker buss så får jag inget sovmorgon. Idag i skolan så skulle vi spela upp en teater som jag, Jenny och Lisa hade tränat till men Jenny var inte i skolan för att hon var sjuk men tur så var Hanin snäll så hon var med istället för Jenny. Är det bara jag som tycker att det har varit as varmt idag? Har fått onti huvudet för att det har varit så varmt.Nej nu har jag inge mer attskriva så jag ska ta och ränsa min garderob även fast jag vet att jag inte kommer hålla ordning där inne men det är värt ett försök.  

Kram Sandra 
Kommetera mera tack! 

Av sandra - 1 maj 2012 19:35

Hej!
Idag har jag varit oss min mammas kompis och sedan har jag inte gjort så mycket för att jag har haft ont i huvudet. Just nu sitter jag och kollar på Jims värld. Imorgon ska jag till skolan. Nu har jag inte mycket mer att skriva.

Kram Sandra

Presentation

Hej!
Jag är en tjej som är nästan 14 vårar. Jag bor på landet med min familj, min hund och våra 4 katter. I den här bloggen får ni läsa om mitt liv. Hoppas ni vill läsa :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha mer video inlägg??
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards