mittlivsomsandra

Alla inlägg under april 2012

Av sandra - 30 april 2012 18:57

Hej! 

Förlåt att jag inte skrev igår hade inte tid. Idag har jag varit oss min mormor nästan hela dagen. Men nu ska jag snart åka in till stan så jag hinner inte skriva mer.

Kram Sandra  

Av sandra - 28 april 2012 20:00

Lite bilder och (lite)fakta på medlemarna i One Direction

 

Kram Sandra       

Av sandra - 28 april 2012 17:56

Hej!

Idag har jag städat och läst kanske 30 sidor ur hunger games tycker att den är ganske bra. I morgon ska jag inte göra så mycket så jag hinner nog läsa mera fast jag kanske kolla lite på Tv fast det gör jag nästan varje dag, Just det här kommer en bild med lite fakta som jag gjorde idag när jag hade tråkigt.
 

Kram Sandra  


Av sandra - 28 april 2012 07:51

Hej!
Idag vaknade jag kl tjugo i åtta och så nu ar jag as trött... Idag ska jag inte göra så mycket kanske börja läsa hunger games boken  som jag fick låna av min kompis som typ är sur på mig eller jag vet inte. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så.
Kram Sandra.
Har den här låten på hjärnan...


Av sandra - 27 april 2012 20:10

Hej!
Det här är min andra blogg sims heter mittlinsomsandra men på den kunde jag inte blogga för att jag inte hann så jag hoppas att jag hinner blogga på den här. Idag har jag inte gjort så mycket eller jo jag var i skolan och hade prov. Just nu sitter jag och kollar på Let's dance och väntar på att Anton ska dansa så jag sitter vid fb också. I morgon ska jag inte göra så mycket så jag kanske ska börja läsa första hungergames boken.
Kram Sandra. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag är en tjej som är nästan 14 vårar. Jag bor på landet med min familj, min hund och våra 4 katter. I den här bloggen får ni läsa om mitt liv. Hoppas ni vill läsa :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha mer video inlägg??
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards