mittlivsomsandra

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Ojsan

Av sandra - 3 maj 2012 17:14

Hej!

Just nu är jag inte på så bra humör några tjejer i min klass vet vad det är. Idag gjorde vi inte så mycket fast vi började med tid och rörelser på fysiken. I morgon så har vi svenska ord som jag inte har tränat på även fast vi har haft dom i ungefär två veckor.På lördag ska jag hem till Hanin  och kolla på Breaking dawn och Julias ögon det ska bli kul. Men nu måste jag börja med läxorna.

Kram Sandra
 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 4 juni 2012 19:29


Hej! Idag var jag i skolan och vi kollade typ efter inlandsisen. Efter det fick vi skriva om det vi hade lärt oss. Efter det fick vi sluta. I morgon så ska vi ha duhatlon(stavning) i skolan det ska väl bli kul ska springa och cykla. När jag k...

Av sandra - 3 juni 2012 08:34

Hej! Just nu sitter jag och kollar på Tv. Idag ska jag jag inte till mammas kompis för hon var typ sjuk, så idag ska jag bara vara hemma.I morgon är det skola och då har inte några vanliga lektioner. Eller det har vi inte på hela vecka och på freda...

Av sandra - 2 juni 2012 19:58


Hej! Idag har jag varit hemma och inte gjort så mycket.Just nu sitter jag och väntar på att kvällen är din ska börja men fick nyss veta att det börjar kl 21.00 istället för 20.00. Men nu har jag inge mer att skriva men bilder kommer här. Kram ...

Av sandra - 2 juni 2012 12:38

Hej!Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat, men nu är jag tillbaka! Just nu sitter jag och kollar på TV och fryser för att vi inte kan elda i våran panna. I morgon ska jag till mammas kompis för att jag vill hälsa på där oc...

Av sandra - 15 maj 2012 10:20

Hej! Förlåt att jag inte skrev på hela helgen eller igår, men jag orkade inte. Men just nu sitter jag och väntar på att fysiken ska börja. Men här kommer lite videoklipp :) Kram Sandra ...

Presentation

Hej!
Jag är en tjej som är nästan 14 vårar. Jag bor på landet med min familj, min hund och våra 4 katter. I den här bloggen får ni läsa om mitt liv. Hoppas ni vill läsa :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha mer video inlägg??
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards